Tiedote: Solotop Oy muuttaa uusiin tiloihin.

SOLOTOP MUUTTAA

Solotop Oy muuttaa uusiin tiloihin maanantain 23. lokakuuta - keskiviikon 25. lokakuuta välisenä aikana.

Varastomme Vantaalla suljetaan perjantaina 20.10. klo 12:00, jonka jälkeen sieltä ei enää toimiteta lähetyksiä. Avaamme uudessa osoitteessa torstaiaamuna 26.10. Muuton aikana asiakaspalvelumme ja myyntimme palvelevat puhelimitse lähes normaalisti, mutta tavaran noudot ja toimitukset eivät siis ole mahdollisia ko. aikavälillä. Teemme kaikkemme, jotta siirtymä olisi mahdollisimman sujuva.

Pyydämme osoittamaan kaikki lähetykset, joiden oletettu saapumisaika on 20.10. jälkeen uuteen osoitteeseen.

Uusi osoitteemme tulee olemaan:
Solotop Oy, Turvekuja 6, 00700 Helsinki

Muut yhteystietomme pysyvät ennallaan.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

SOLOTOP IS MOVING

We are happy to announce that Solotop Oy will be moving to new premises between Monday October 23rd and Wednesday October 25th.

Our warehouse will close for deliveries the previous Friday October 20th at 12:00 and reopen at the new address on Thursday October 26th. Please note that there will be no deliveries from the stock during this time. We will do everything we can to make the transition as smooth as possible and ask for your patience during this period.

All deliveries with expected arrival times after October 20th should be addressed to the new location.´

Our new address will be:
Solotop Oy, Turvekuja 6, FI-00700 Helsinki

All our other contact information remains the same.

Kiinnostuitko?

Haluatko kuulla lisää?

Ota yhteyttä viereisellä olevalla lomakkeella!

Jätä yhteystietosi